Skip to main content

قیمت هر کیلوگرم گز

قیمت هر کیلوگرم گز

به طور کلی نرخ گز اصفهان بسته به انواع مختلف، دارای نوسان است. امروزه گز اصفهان در طعم ها و اندازه های گوناگونی وارد بازار شده اند، که بر قیمت این محصول تاثیر مستقیم می گذارند. چنانچه تصمیم به خرید گز باکیفیت و مرغوب از یک تولیدی دارید، آشنایی با برندهای مشخص و سفارش بدون واسطه می تواند به شما در مطمئن شدن از محصول درجه یک کمک کند. در حال حاظر با توجه به نیاز بالای بازار، تولید این محصول در طعم ها و اندازه های مختلفی صورت می گیرد. به طور جدی باید بگوییم این محصول طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد و از آنجا که همه طعم های آن مثل گز با مخطوط پسته، بادام، فندق، آردی یا شکلاتی بسیار خوشمزه هستند، نمی توانیم بگوییم که کدام بیشتر  پرفروش تر است. پارامترهای مختلفی مانند: طعم گز، وزن جعبه، نوع بسته بندی و تولیدی محصول همگی بر قیمت گز تاثیر دارند. همچنان مواردی مانند نوسانات بازار و بالا رفتن قیمت مواد اولیه در کم و زیاد شدن قیمت گز اثر گذاشته است. از این رو قیمت گز بر اساس همین فاکتور ها مشخص می شود.

گز در اصفهان ارزان شد

سفر به اصفهان با هواپیما

 با توجه به توریستی بودن اصفهان تقاضا برای سفر به این شهر با هواپیما بسیار زیاد است. شما می توانید بلیط هواپیما اصفهان را از وب سایت های معتبر خرید کنید که ساده ترین روش دسترسی به بلیط هر نوع وسیله نقلیه است.

سفر به اصفهان با قطار

سال های زیادی است که اصفهان به خطوط ریلی و سراسری کشور متصل شده است، از  این رو بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها و امنیت  بیشتر ترجیح می دهند با قطار سفر کنند. بلیط قطار اصفهان را علاوه بر روش سنتی می توان از وب سایت های فروش بلیط خریداری کرد.

سفر به اصفهان با اتوبوس

اتوبوس از جمله وسایل  نقلیه ای است که بیشترین تقاضا را دارد و علت آن کم هزینه بودن و امنیت آن می باشد. بلیط اتوبوس اصفهان را از دفاتر و تعاونی ها و همینطور به صورت خیلی ساده از وب سایت های اینترنتی خریداری کنید.

خرید اینترنتی بلیط

 می توانید بلیط خود را علاوه بر وب سایت ها از اپلیکیشن ها نیز تهیه کنید. خرید بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس در این بستر ها فراهم است.

اصفهان در صندلی یکی از قطب های گردشگری کشور، سوغاتی های معروف و غذاهای محلی متنوعی دارد مسیر های پر تردد به اصفهان هوایی زمینی است که شامل تهران اصفهان، شیراز اصفهان و .. میباشد که برای خرید بلیط اتوبوس تهران اصفهان میتوانید از طریق سایت مستر بلیط اقدام کنید. چشیدن طعم غذا های محلی اصفهان می تواند تجربه شیرینی را برای گردشگران رقم بزند. یکی از این سوغات پرطرفدار گز و پولکی و نبات است که بسیاری از مسافران بدون خرید آن پا از اصفهان بیرون نمی گذارند. قدمت گز، این شیرینی خاص به 450 سال پیش می رسد و ماده اصلی تهیه آن، شهد و عصاره درختچه ای به نام انگبین بوده که امروزه رو به نابودی است و برای تهیه گز بیشتر از گلوکز، گلاب، شکر، سفیده تخم مرغ، انواع مغزها مانند بادام، فندق و خلال بیدمشک استفاده و جای خالی شهد انگبین با ترنجبین، شیرخشت، عسل یا انگبین علفی پر می گردد. دومین سوغات پرطرفدار اصفهان نیز پولکی است که به شکل قطعات گرد، کوچک، نازک و شبیه سکه درست می گردد. پولکی از شیره اضافی باقی مانده از فرایند درست کردن نبات ساخته و در طعم های مختلف مانند زعفرانی، کنجدی، لیموعمانی، پسته ای، نارگیلی، عسلی، نعنایی، کاکائویی و زنجبیلی روانه بازار می گردد.

nhy5.jpg

Comments

Popular posts from this blog

فوت و فن های عکاسی در سفر

تونل کندوان

پیکاپ ویزا چیست؟