چه قرص هایی در هواپیما ممنوع است؟

یکی از موضوعاتی که مسافران در سفرهای هوایی نسبت به آن اگاهی و دقت کمتری دارند این است که چه داروهایی در سفر با هواپیما ممنوع است و مسافر اجازه همراه داشتن آن را ندارد.  و قبل از خرید بلیط هواپیما تهران ، مشهد و یا هر پرواز داخلی و خارجی به این موضوع دقت کنید.این مسئله نیز جزو موارد ناخوشایند مسافران هوایی بشمار می رود. محدودیت همراه داشتن داروها در تمام سفرهای خارجی وجود دارد و تفاوت موجود در قوانین هر کشور است که هر کشور جابجایی داروهای خاصی را در سفر با هواپیما ممنوع کرده است.

ممنوعیت دارویی

مردم برای اکثر مسافرت ها معمولا از هواپیما استفاده می کنند که سفری بدون دردسر را تجربه خواهند کرد. اگر شما هم قصد مسافرت با هواپیما را دارید می توانید با توجه به نکاتی که رعایت کردن آن ها الزامی می باشد راهی سفر با این وسایل حمل و نقل شوید. در این مقاله سعی شده است شما را با ممنوعیت داروها در کشورهای مختلف آشنا کنیم. بیشتر مسافران در مورد به همراه داشتن دارو در هواپیما دچار شک نمی شوند اما باید بگوییم که واقعیت این است بردن دارو به هواپیما طبق قانون های خاصی انجام می گیرد و نیاز به بررسی های بیشتری می باشد. دلیل این امر هم این است که دارو هایی که در طول شبانه روز مصرف می کنید ممکن است در فرودگاه و کشورهای مقصد با ممنوعیت رو به رو باشند. به طور کلی به همراه داشتن دارو در هواپیما جرم به شمار نمی رود اما توجه به نوع دارویی که با خود به فرودگاه می برید یا قصد دارید به مقصد مورد نظر خود ببرید از اهمیت خاصی برخوردار است. ممنوعیت دارو دارای قانون های مختلفی است که در هر کشور این قوانین متفاوت می باشد. گاهی اوقات ممکن است با به همراه داشتن داروهای کدئین در کشورهای مقصد دچار مشکل نشوید، اما بعضی وقت ها ممکن است فقط به خاطر به همراه داشتن دارو های کدئین روانه زندان شوید. زمانی که قصد رزرو بلیط هواپیما را دارید باید اطلاعاتی در مورد حمل داروهای ممنوع به دست آورید.

  داروهای ممنوعه

Comments

  1. باتری نوکیا: یکی از پرفروشترین محصولات فروشگاه دنیای باتری موبایل رایا استور، باطری گوشی نوکیا می باشد. رایا استور مرکز فروش بهترین باتری نوکیا ساده با قیمت ارزان می باشد. معمولا ظرفیت باتری نوکیا ساده، بسیار زیاد می باشد. در این صفحه لیست کامل باتری گوشی های نوکیا اصل با قیمت ارزان را مشاهده می کنید. پس اگر گوشی نوکیا ساده دارید و می خواهید آن را تعویض کنید و به دنبال باطری نوکیا اصلی و اورجینال هستید، با ما همراه باشید. باتری های گوشی موبایل نوکیا نسبت به مدل های مختلف گوشی دارای ظرفیت های متفاوتی است. نوع باتری اصل نوکیا از جنس لیتیوم یونی است؛ که توسط کاربر قابل تعویض است. دقت داشته باشید که تمام باطری نوکیا اصلی موجود در سایت رایااستور اصل بوده و به مدت 4 ماه گارانتی و ضمانت تعویض دارد.
    https://rayastor.ir/nokia-battery/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

فوت و فن های عکاسی در سفر

تونل کندوان

پیکاپ ویزا چیست؟