قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان

قیمت بلیط هواپیما نوزادان و کودکان با سایر افراد با توجه به نوع ایرلاینی که بلیط را ارائه می دهد و قوانینی که دارد در سفرهای خارجی و داخلی متفاوت است. اگر به شرکت مستر بلیط برای رزرو بلیط کودکان مراجعه کرده باشید با مقایسه شرایط بلیط ها قطعا متوجه این موضوع خواهید شد. سفر با نوزادان با وجود سختی هایی که دارد می تواند بسیار لذت بخش و دوست داشتنی باشد مخصوصا اگر این سفر با هواپیما صورت گیرد و کودک و والدین مجبور نباشند که ساعت ها در مسیر رسیدن به مقصد باشند. قیمت بلیط نوزادان همانند بزرگسالان ثابت نیست و بر اساس پارامترهایی همواره در حال تغییر می باشد.
قیمت بلیط هواپیما نوزادان در پروازهای سیستمی
معمولا بر اساس قوانینی که بین تمامی ایرلاین ها مشترک است و اکثر براساس آن عمل می کنند هزینه بلیط سیستمی کودکان زیر 2 سال حدود 10 الی 15 درصد قیمت بلیط بزرگسالان است. این در حالی است که هزینه بلیط هواپیما کودکان 2 الی 12 ساله بین 50 الی 75 درصد قیمت بلیط بزرگسالان می باشد.
در سفرهای هوایی معمولا برای نوزادان صندلی ارائه نمی شود اما در مواردی که والدین بخواهند صندلی برای کودک رزرو نمایند و یا سبد نگهدارنده استفاده کنند باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایند.
خرید بلیط هواپیما برای کودکان

قیمت بلیط هواپیما نوزادان در پروازهای چارتری

بلیط هواپیما برای نوزادان در پروازهای سیستم همانند چارتر ۱۰ تا ۱۵ درصد بزرگسالان محاسبه می‌شود و شرایط صندلی یا سبد نگه‌دارنده کودک نیز همانند چارتر است؛ اما خرید بلیط هواپیما برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال در پروازهای سیستم متفاوت است.

محاسبه نرخ بلیط کودکان ۲ تا ۱۲ سال در ایرلاین‌های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ اما در حالت کلی بر طبق قوانین هواپیمایی کودک بایستی حتماً صندلی داشته باشد و قیمت بلیط برای این عزیزان در پروازهای داخلی نصف و در پروازهای خارجی حدوداً ۸۰ درصد بزرگسالان محاسبه می‌شود.

شرایط پروازهای چارتر در مورد کودکان بالای دو سال کاملا متفاوت از پروازهای سیستمی می باشد. در این پروازها هزینه بلیط هواپیما کودکان بالای 2 سال و بزرگسالان کاملا یکسان می باشد و هیچ تفاوتی قیمتی وجود ندارد. بنابراین استفاده از این نوع بلیط به ویژه در سفرهای خارجی که هزینه سفر بالاتر است مخصوصا اگر کودک به همراه داشته باشید اصلا مقرون به صرفه نخواهد بود. در صورتی که می خواهید بلیط هواپیما ارزان از مستر بلیط قیمتی را رزرو نمایید باید مرتبا وب سایت های ارائه دهنده بلیط را بررسی نمایید تا از تخفیفات ویژه و بلیط های ارزان قیمت آن ها آگاه شوید.قیمت بلیط هواپیما برای نوزادان

Comments

Popular posts from this blog

فوت و فن های عکاسی در سفر

تونل کندوان

پیکاپ ویزا چیست؟